Veelgestelde vragen

Een vectorieel bestand in aparte lagen op ware grootte.

Of wel minimale resolutie van 300 dpi. Dit is een eenheid van resolutie van aangeleverde bestanden, uitgedrukt in pixels per inch. Hoe hoger het getal, hoe meer kwaliteit we kunnen leveren.

De beste manier voor het aanleveren van bestanden is via een WeTransfer link of link vanop uw downloadsite met daarop uw ontwerp. Dit verkleint de foutmarge. Een andere mogelijkheid is het opsturen van het bestand als bijlage bij een e-mail naar info@biznizpoint.be.

Biznizpoint ontwerpt niet voor derden. Aan al onze klanten vragen wij een digitaal drukbestand van minimaal 300 dpi. Mocht in dit bestand een kleine wijziging  worden nodig zijn dan kunnen wij kijken in hoeverre we je hier mee van dienst kunnen zijn. Soms kunnen we voor een kleine meerprijs het logo laten vectoriseren indien het aangeleverde bestand dit toelaat zodat u zeker bent van een goed eindresultaat.

Enkel aanbod van de merken J.Harvest / Harvest & Frost / Projob kan onbedrukt besteld worden. Dit kan vanaf 5 stuks.

Voor de rest verkopen we enkel bedrukte stuks.

Aangekochte goederen worden niet terug genomen of geruild.

Textiel kan indien beschikbaar in de showroom gepast worden. We adviseren je graag over pasvorm en kleurcombinaties.

Wij hebben er bewust voor gekozen om enkele basis merken in de showroom te hangen (Stanley & Stella/Harvest/Printer/Sols). Van de promomerken hebben we eerder enkele basismodellen hangen maar zijn uiteraard ook verkrijgbaar.

Indien u pasmaten wenst mee te nemen van sets die we ter beschikking hebben vragen we hiervoor een waarborg dat u na terugbrengen van alle pasmaten integraal terugkrijgt. Contacteer ons voor beschikbaarheid.

We hebben vaak 1 maat in huis van de meest courante modellen. Pasmaten kunnen ook steeds besteld worden, en worden aangerekend aan de stukprijzen. Pasmaten kunnen doorgaans binnen de 3 werkdagen geleverd worden. Uiteraard kan u deze nadien terugsturen zodat ze deel kunnen uitmaken van uw bestelling. Bestelde pasmaten worden nooit terug genomen of gecrediteerd.

In principe bedraagt de productietermijn standaard 10 tot 15 werkdagen na goedkeuring van het digitaal ontwerp en onder voorbehoud van beschikbaarheid van het textiel. Kortere leveringstermijnen zijn evenwel mogelijk. Spoedbestellingen zijn mogelijk, vraag vrijblijvend naar de meerkost voor spoedorders.

Het textiel kan gratis worden afgehaald in onze shop te Leuven tijdens de openingsuren. In geval van levering bedragen de kosten €15 per doos (max.100 t-shirts of 20 hoodies per doos) of € 75 per pallet. De levering is gratis voor bestellingen vanaf € 2000 . Alle vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Wij drukken enkel op textiel bij ons aangekocht, zodat we zeker zijn dat de drukkwaliteit en het eindresultaat ook top is.

Er zijn diverse technieken. Zeefdruk, digitaal, diverse type transfers, borduren, flex, … Wij geven u graag advies welke best past bij uw project.

Voor textieldruk is er een minimum van 10 stuks per ontwerp, voor borduren hanteren we een minimum van 10 stuks. Deze kunnen variëren qua textielkeuze, afmetingen en kleuren.

Neen, dat kan contractueel jammer genoeg niet. Zo kunnen we snelle leveringstermijnen en lage prijzen garanderen. We overlopen daarom ook in overleg uw specifieke wensen voor een afgestemd voorstel. Annuleert u toch een bestelling, dan wordt er een administratiekost aangerekend plus de reeds geleverde prestaties en goederen.

Ieder project is uniek in onze branche. De prijzen zijn steeds afhankelijk van het gekozen textiel,, de oplage per item, de gekozen techniek, het aantal kleuren van de opdruk en de plaats van bedrukking. Er wordt dus steeds gewerkt aan de hand van vrijblijvende prijsoffertes, die op een zeer eenvoudige manier opgevraagd kunnen worden.

Al ons druktechnieken blijven prachtig in de was, mits je de wasvoorschriften opvolgt. Wij adviseren je om de kleding binnenste buiten te wassen op 30 graden, het mag niet in de droger. In al ons textiel vind je tevens een label met de wasvoorschriften.

Dit is een van onze meest gestelde vragen. Daar wij maatschappelijk betrokken zijn en ons inzetten voor het milieu vragen wij ook begrip voor het gegeven dat wij helaas niet “ja” kunnen antwoorden op de meeste sponsor aanvragen. We werken wel graag aan partnership. In goed overleg kunnen we vaak tot een samenwerkingsverband komen dat voor beiden partijen vruchten afwerpt.

Wij ontvangen jouw vragen graag via email en zullen deze spoedig beantwoorden. Telefonisch worden geen prijsopgaven gedaan, je kunt hiervoor het offerte formulier invullen op onze website.

In het opstellen van offertes gaat veel tijd zitten. Wij begrijpen dat het belangrijk is te weten wat de kosten zullen zijn. Je kunt uitgaan van de volgende stelregel; hoe meer prints, hoe meer kleuren per print en hoe lager de oplage per print des te duurder de prijs. Voor het opmaken van een offerte vragen wij dan ook concreet artwork of in ieder geval een concreet aantal, aantal drukkleuren en formaat print. Vul hier ons offerte formulier in.

Biznizpoint

Ambachtenlaan 16 Unit 5 3001 Heverlee

info@biznizpoint.be

016 40 84 83

Voldoende parkeergelegenheid net aan onze deur.
 Vlakbij afrit 23 - E40

Goederen kunnen makkelijk worden uitgehaald (bushalte op 100 meter) of mits meerkost worden geleverd

GOTS gecertificeerd sinds 2021